Saturday, September 27, 2014

KISAH MAK LAMPIR


HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO GEMOK BUSUK,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU,,,,,,,,

semalam..
dan harini baru nak update..
semalam adalah hari jadi busuk aq ni and semalam jugaklah kitaorang dah couple 1 year 5 month.
first,,
aq nk ckp pasal birthday die,,
tu yang paling penting,,
sebb die da jadi warga 20..
hahahaha,,
WELCOME TO THE CLUB SAYANG..
oang nk wish......
sayang dah tue dah bkedut muke tu,,ahahaha
nati b bagi adiah ye.cume xtau bile..
nak ayang selalu jage diri baik2,
selalu makan cukup.
jangan r diet,,
nati xleh pgl gemok dah.kene pgl kurus,,
haha..
dah tue bkedut ni..jangan nakal2 tau
sedar sikit awak dah besar ^,^
and hope ayang always epy dengan org yg ayang sayang
except me..
yang selalu buat ayang menderite..
and tu je la kot..
xtau nak cakap pape dah..
SELAMAT HARI TUA... 



second...
1year 5month..
thanx sanggup menderite dengan saya. ^.^
saya tau awak menderite dengan saya..
tau sangat,..
tapi nak wat camne.
awak tetap nak saya yang macam harem nie,,
pape hal thanx ok..
even kite xsambut,,
tp saya dah anggap kite sambut..
iloveyou 
ineedyou
imissyou..



No comments:

Post a Comment