Tuesday, June 2, 2015

Sekarang Dan Dulu Dua Perkara Yang Berbeza....


Assalamualaikum..

im back..
my relay with her right now is
2 years 1 month..
sape x happy hoi..
but lately ni aku asyik gaduh dengan die,,
sbb?? tu pun aq xtau,, kadang2 bende kcik je pun..
aku sedih r..
sedih gile...
aku xtau nk luahkan kat sape..
sini je mampu..

Aku selalu busy time cuti sem ni..
aku g tlg makcik aq meniage sbb aq nk crik duit poket aq..
aq niage dari pagi-maghrib.
mlm tu plak aq lyn fam aq kejap..
pastu time tgh mlm mang time aq dgn die...
tp mybe aq penat..selalu kjap je aq dpt lyn die..
tu yg time txt die je mesti aq tetido...
tp aku mang akan crik die un..aq xcrik sape2 selain die..

tapi..

die macam da biase xde aku..
ye aku SEDAR aku selalu busy..
tapi aku just mintak die fokus kat aku jee...
fokus dekat aku..
sebab aku rindu die sgt gile babi...
aku nk tanye?
permintaan aku ni pyh sgt ke nk dterime?
susah sgt ke?
tp die..
sebok nk layan twitter laaa..
instagram laa..
bile aku da suruh fokus kat insta twit xnk plak..
nk txt dgn aq sekali..
tapi balaz lambat...
bahagia laaa kalau life ari2 cmni...
sebak doh...

aku kadang2 tah laa..
aku nampak la gak die boring dgn aku..
even die tunggu aku.
aku tak mgatal dgn org lain pun doh! 
aku carik duit!!
perhatian?
mybe laaaa..
aku xbg cukup perhatian..
setiap pasangan nk perhatian perhatian yang secukupnye....
tapi ape yang aku bagi?
then ape yang die dapat tunggu aku??
bile da tunggu , gaduh..
selalu la gak die ckp..
xde function buat internet beli topup..
hhmmmm
kau rase ape bile partner kau cakap camtuh??
kalau kau xde perasaan boleh la cakap...

series talk aku sayang die sangat..
aku sedih r relay aku camni...
dah xmcm dulu...
 aku nk macam dulu..
rapat mcm dulu...
arrgghh!
tu dulu...  :'(


#tangisanseorangkekasih

No comments:

Post a Comment